Musculoskeletale aandoeningen

Wij begrijpen hoe belangrijk het is voor je welzijn om pijnvrij te bewegen. Laat je begeleiden door onze kinesisten om je doelen te bereiken.

Kies voor beter bewegen

Wanneer je bij ons terechtkomt met lichamelijke klachten, gaan we op zoek naar de oorzaak van de aandoening. Aan de hand van een intakegesprek stellen we een behandelplan op dat voldoet aan je behoeften. Met gerichte oefeningen verminderen we pijn, herstellen we functionaliteit en versterken we je gewrichten en spieren.

Om musculoskeletale aandoeningen aan te pakken, passen onze therapeuten verschillende behandelingstechnieken toe. Dit kan bestaan uit manuele therapie, oefentherapie, stabiliteitstraining, dry needling en zo meer.

Bij Les Sapins sporen we je aan om zelfstandig te werken aan je revalidatie. Naast het behandelen van je aandoeningen met een kinesist, voorzien we je van de nodige tools om actief deel te nemen aan je herstelproces. Door de juiste technieken aan te leren, verminder je de kans op toekomstige blessures.

Streef naar je sportdoelen

Wij zijn kinesisten met een passie voor sport. Als geen ander kennen wij het belang van actieve aanpak. Veilig en snel terugkeren naar je sportactiviteit is van primair belang voor een goed en gezond leven.

Bij onze kinesitherapeuten ben je verzekerd van hoogwaardige zorg tijdens je proces binnen je musculoskeletale aandoeningen. Door onze expertise in sportblessures zijn we in staat om je doelgericht te behandelen. Daarnaast streven we samen met jou naar je nieuwe sportdoelen.
Zet samen met ons de stap naar een gezond en sterk lichaam.